Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си ремонтираме неработещото централно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Шегувам се - сигурно си прав пък едва ли на някой ще му трябва старото моторче от което вади зъбното колело.
    166 2.4JTD-00г.

    Comment


    • #32
      Не става и с нагряване

      П.П. стана с доста нагряване и псувни,но малко се деформира зъбното колелце.Ако не върши работа отива в коша и слагам китайче
      Last edited by Linkestis; d.m.y г., 20:51.
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        Не става и с нагряване

        П.П. стана с доста нагряване и псувни,но малко се деформира зъбното колелце.Ако не върши работа отива в коша и слагам китайче
        Имам неработеща машинка от задна врата. Ако са същите зъбните колела, вече си запознат с ноу-хауто по избиването. Имаш нов шанс в живота.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Пак спасяваш положението.Утре ще запоя за проба че сега с цялата си каръщина стъпих на поялника и му намерих цаката и на него
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
            Пак спасяваш положението.Утре ще запоя за проба че сега с цялата си каръщина стъпих на поялника и му намерих цаката и на него
            Сега по-добре остави всичко и си налей чаша вино.......явно не е сега моментът. Има такива моменти когато дяволчето ти кацне на рамото - само това е спасението - да оставиш малко време да мине.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              На пламък ли го нагря?
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                На газова горелка
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #38
                  Не знам как точно го правиш, най- добре би било докато го нагряваш да упражняваш постоянно натиск върху колелцето с някакви островърхи клещи навън, клещите ще стоят зад колелцето и до някъде ще служат като топлообменник, после го нагряваш пак и бодваш остта
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 06:43.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Така го направих но в последствие.Колелцето го нараних преди това в яда си
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #40
                      За да не пускам нова тема ще пиша тук.

                      Ето няколко снимки (с отвратително качество) на помпичката за чистачките. На моето моторче беше ръждясал ротора и беше блокирал в магнита. Оправя се с киснене в спрей за ръжда няколко дена след което почвате да въртите наляво/надясно и малко по малко се раздвижва. Вадите го, чистите ротора с шкурка, прорезите на колектора ги минавате с ръба на лист хартия примерно, капвате съвсем малко масло на втулките и сглобявате. Сглобяването става, като първо се слага ротора на основата с четките, намествате ги да легнат хубаво на колектора, хващате оста на колектора от другата и страна и след това го затваряте с тялото с магнита. Ако не хванете оста магнита ще дръпне ротора и няма да можете да го сглобите.

                      Успех!
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #41
                        Преди четох за това което искам да направя но така и не го открих Ключа ми се разпадна нацяло Искам да си сложа отделно дистанционно за отключване и заключване което да отваря и багажника Та въпроса ми е като взема дистанционно с приемник този приемник трябва да замени моя който е под кората до третият стоп или да се монтира допълнително
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • #42
                          Ето калво направих на 156 при мен. Замених фабричния приемник с такъв афтърмаркет.
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=85100

                          Калифорния е прекрасно място за живеене ... ако си портокал.
                          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                          Comment


                          • #43
                            Да разбирам че трябва да заменя моя приемник и да нагодя инсталацията по новият буксата на приемника който ще купя Евентуално ще трябва да тегля кабели за допълнителната екстра която искам да се отваря и багажника от дистанционното Вече знам че като купувам приемника трябва да е с опция и за багажника
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #44
                              Ако сега не се отваря от бутон,ще трябва.да сложиш всичо необходимо за тази опция.

                              Калифорния е прекрасно място за живеене ... ако си портокал.
                              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                              Comment


                              • #45
                                Ще съм благодарен ако някой ми прати линк или напише кой цвят на кабелите на буксата към модула за централното какво управлява Ще подменям модула
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                                Comment

                                Working...
                                X